marți, 8 iunie 2010

De ce acest blog

Dragă cititorule, îţi mulţumesc că ai ajuns aici! Şi nu pentru că aş câştiga eu ceva din asta, ci pentru faptul că investeşti timp în educaţia ta financiară. Să ştii că atunci când m-am apucat de acest proiect, mi-am propus un scop măreţ: educaţie financiară pentru români. Prin prezenţa ta aici mă aduci mai aproape de a-mi îndeplini ţelul meu! Pentru acest lucru ÎŢI MULŢUMESC! Şi pentru că te-ai hotărât să schimbi ceva în viaţa ta! Oare cum te poţi schimba mai bine dacă nu învăţând lucruri noi!?

Aş vrea să te pun în temă cu un lucru destul de important. Indiferent câte cărţi, blog-uri, site-uri ai citi şi câte decizii bune ai lua, situaţia ta financiară nu se va schimba peste noapte. Dar de fiecare dată când te educi şi când iei o decizie corectă din punct de vedere financiar ajungi mai aproape de ţelul propus de tine. Orice „neînsemnată” decizie poate avea efect pe termen lung.

Aşa că nu aştepta ca, după ce vei citi acest blog şi, mai ales, după ce vei pune în practică sfaturile, să se întâmple un miracol în viaţa ta financiară. Nu va fi aşa! Dar fiecare amănunt va conta! Poate nu mâine sau poimâine, dar cu siguranţă cândva, doar de tine depinde când, vei ajunge să cunoşti şi cealaltă parte a monedei, viaţa fără datorii şi fără griji!

Consideră acest blog ca fiind propriul tău consilier financiar. Dacă vrei, poţi participa la îmbunătăţirea metodelor expuse. De fapt chiar te rog să faci asta.

Aceste sfaturi prezentate aici au ca scop să te scoată la liman cu problemele tale financiare. Nu sunt sfaturi pentru îmbogăţire. Sunt sfaturi pentru a pune o bază solidă educaţiei tale financiare, care te pot ajuta să devii chibzuit, să devii un bun chivernisitor al banilor tăi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu